sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

KESÄLOMA!

Minulla alkoi loma! 13. perjantai oli viimeinen työpäivä ja nyt ei ole tietoa töihin palaamisesta, eipä tosin ole työpaikastakaan. Sopimukseni siis nykyisessä paikassa loppuu heinäkuun viimeinen päivä ja nyt pidän kaikki lomani ja sen jälkeen alkaa mammaloma elokuun alusta. Ihanat työkaverit ovat kyllä kilpaa kehuneet minua pomolle ja toivotelleet, että ovi on minulle apposen auki jatkossa, jos heiltä kysytään. :) Kyllä lämmitti sydäntä kuulla paljon kehuja, etenkin kun tämä on valmistumisen jälkeen ensimmäinen työpaikka. Jotakin on siis tullut oikein tehtyä!

Olen kyllä luvannut tulla käymään heitä katsomassa. Heti ensi viikolla täytyy käydä hakemassa piirakkavuoka pois, kun se jäi leipomusteni kanssa sinne perjantaina. Tiimikaverini olivat huolissaan, että millainen ihminen minun tilalleni tulee (työntekijä, jonka sijaisuutta tein meneekin toiseen ryhmään) ja osaavatko kaikkia tietokonejuttuja sitten hoitaa, kun en ole paikalla. Olen yrittänyt kouluttaa viimeiset päivät erästä työkaveria, mutta hän oli välillä hyvinkin epätoivoinen. Lupasin, että minulle saa kyllä syksyllä soittaa ja autan mielelläni. Ja kaikki työpaikalla vannottivat, että vauvauutiset pitää infota heille mahdollisimman pian ja pikkuista täytyy tuoda näytille. :) Kotipihassa vasta tajuntaani iski, miten ihana työpaikka minulla olikaan ja meinasi ihan tulla siinä vaiheessa sitten tippa linssiin. <3

Miehellä on vielä 4 päivää töitä ennen hänen lomaansa ja juhannukseksi suuntaamme mökille. Suomen kesä ja sitä rataa, kun vettä luvattu koko juhannukseksi. :/ Aion kuitenkin nauttia, mökkeillä ja puuhata parhaani mukaan varsinkin tuon miehen loma-ajan. Olen ollut oikein hyvässä kunnossa fyysisesti (ja henkisesti myös) ja toivon, että sama rata jatkuu mahdollisimman pitkään. Kun mies palaa töihin, niin alan todellani pesänrakennuspuuhiin. :)

Remppa jatkuu lastenhuoneessa ja kunhan se saataisiin valmiiksi, niin voisi ostella viimeisiä huonekaluja. Vielä puuttuu ainakin pinnasänky ja hoitopöytä. Ikeasta bongasin sellaisen hienon, josta saa sitten perushyllyn. Kaverilta saan ostettua tänne alakertaan sellaisen pienen ja siromman hoitopöydän.

Yritän päivitellä blogianikin, vaikka mökkeillessä se haastavampaa onkin. Varsinkin nyt, kun kannettavankin akku sanoi sopimuksen irti ja tätä täytyy koko ajan pitää verkkovirrassa. Varsinkin tuolla miehen isän mökillä on haastavaa, kun sähkö on kortilla saaressa.


Ihanaa kesää kaikille!



2 kommenttia: