sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Eilisen ohjelma: partyparty!

Ystävän synttärikemuilla siis olimme eilen. Mies on ollut hiukan kipeänä, niin tarkoitus oli, ettemme lähde muiden mukana enää yökerhoon. No kappas mites siinä taas kävikään: löysimme itsemme puolenyön jälkeen bilepaikasta. Kemut menivät oikein mukavasti, tosin baari ei itsessään ollut oikein kummankaan mieleen. Musiikki ei oikein ollut sellaista mitä tykkäämme tanssia, mutta tietysti menimme sinne minne synttärisankarikin.

Kuskin hommatha on mulle tuttuja. Olen usein ollut ihan vapaasta tahdostakin kuskina, joten tämä raskaana olo ei ole minulle siltä osin raskas pala. Minä olen aina osannut pitää hauskaa myös selvinpäin.

P.S. Tein muuten tänään taas testin, kun alko mietityttään saisko sitä jo vahvan viivan testiin. Ei se vieläkään kovin vahva ollut. Kai tässä kuitenkin pitää raskaana olemiseen uskoa. Ei kuitenkaan ole mitään vuotoja ollut ja rinnat on edelleen kipeänä vaihtelevasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti