perjantai 11. lokakuuta 2013

Haalea plussa!!!

Tänä aamuna on sitten raskaustestiin piirtynyt haalea toinen viiva! Tänään siis kp32 ja nyt kyllä jo oikeasti pitäisi olla menkat myöhässä. Tämä on nyt tällainen nopea päivitys, sillä olen töissä. En halua vielä, että täällä kukaan tietää, mutta oli pakko päästä äkkiä kertomaan. :) Otin kuvankin testistä, mutta siinä tuo viiva ei oikeastaan näy ollenkaan. Livenä kyllä oli "selkeä hailakka" (jos noin nyt voi sanoa). :)

Nyt tunteet on tosi sekasin. Toisaalta pelkään samanlaista keskenmenoa kuin viimeks, miehen aamuinen nuiva asenne harmittaa ja pelottaakin vähän ja päällimmäisenä ärsyttää lääkäri, joka saarnas mulle antibioottikuurin syömisestä. KERROIN hänelle yli kaksi viikkoa sitten, että yritän tulla raskaaksi ja nyt hän minua ripitti, että olin tuon hänen määräämän antibioottikuurin vielä syönytkin. Kiva, että hän minua aiemmin kuunteli! Eli vähän myös hirvittää miten tuo kuuri vaikuttaa ja vahvistuuko se plussa siitä. Aamulla olin vielä onnen kukkuloilla, mutta nyt tunteet ovat erilaiset... :/

5 kommenttia:

  1. Oiiiiii! Varovaiset onnittelut Nellis, aivan ihania uutisia <3 Onpa ihanaa! Päästään odottamaan smaa aikaa! Laskeskelin tuossa raskauslaskurilla, että jos tämä on nyt sitä mitä me niin toivotaan, niin alustava LA olisi 17.6.2014. Minulla alustava on 22.6.2014.
    Nyt toivotaan oikein paljon vahvistumista!! Olisipa ihanaa jos voitaisiin odottaa samaa aikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh! Olen pahoillani, että olen ihan sinun blogisi laiminlyönyt ja missannut sun plussausuutisen. Onnea suuresti! <3 Itsekin laskeskelin tuota kesäkuun 17. päivää itselleni. Nyt peukut pystyyn, että tästä se lähtee rullaamaan. Varovaiset "hyvä me" -huudahdukset! ;)

      Poista
    2. Kiitos! :) Paljon hyvää karmaa vain molemmille! Nyt on aika hyvä fiilis! :)

      Poista
  2. Iso onnittelu plussasta! Olen jonkun aikaa seuraillut sinun blogia ja on ihana jännittää muidenkin puolesta. Toivotaan, että viivat vahvistuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kumarrus! Kiva kuulla, että olet jaksanut minun ajatusteni virtaamista seurata. ;)

      Poista