maanantai 13. lokakuuta 2014

Päivystyksessä...

Tällä hetkellä istun neidin kanssa päivystyksessä. Neuvolan terkka suositteli heti tulemaan, kun mulla kaiketi rintatulehdus ja toinen rinta todella kipeä. Nyt lisäksi taitaa olla kuume nousussa ja olo huono. Lisäksi neidin sammas ei ota taittuakseen, joten terkka suositteli ottamaan hänet mukaan. Etenkin, kun se antibiootti aiheuttaa sitten usein sammasta.

Hetken päästä... Nonni, minulle kerrottiin, ettei mua ehdityä enää ottaan lääkärille. Eli olen käymässä kotona ja lähdössä nyt naapurikaupunkiin iltapäivystykseen. Paska päivä kaikenkaikkiaan. Myöhemmin lisää...

EDIT. Sain sitten täällä seuraavassa päivystyspaikassa tietää, että alle 3 kk ikäisten vauvojen hoito on suoraan taysissa. Kyllä pitäis terkan neuvolassa tollanen tietää... Minä en tiennyt ja nyt mahdollisesti ihan turhaan rahtaan neitiä täällä mukana. Voi helvatta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti