maanantai 19. toukokuuta 2014

Poskiontelot täynnä räkää!

Tervetuloa kauniit kelit, en olisikaan halunnut nauttia auringosta. Olen sairaslomalla, diagnoosina poskiontelontulehdus. Vielä yritetään mennä ilman antibiootteja, koska lääkäri sanoi, ettei välttämättä ole mennyt vielä bakteeriperäiseksi. Yritetään siis sellasella erikoisnenäsumutteella ja sillä sarvikuonovehkeellä, jolla huuhdellaan nenää. En tosin ole vielä uskaltautunut sitä käyttämään, koska ajatus ällöttää!

Tämä flunssa varmaan osaltaan myös pahentaa tuota jalkasärkyä. Se on nyt hiukan pahentunut ja olen nukkunut huonosti. Lääkäri suositteli jalkasärkyyn kevyttä liikuntaa illalla, joka saa veren kiertämään jaloissa. Nyt tietysti, kun on sairaana, niin täytyy levätä. Eli tällä hetkellä olen vähän oravanpyörässä: jotta saisin nukuttua, pitäisi liikkua, mutta nyt tällä hetkellä on levättävä. Uskon kuitenkin, että kun pari päivää ottaa rauhassa, niin taas ollaan iskussa. :)

Viime lauantain häät menivät oikein mukavasti! Sää ei olisi voinut olla kauniimpi ja tunnelma oli rento. Sellainenkin uusi tuttavuus tapahtui minulle näissä häissä, että esiintyjänä oli stand up -koomikko. Tiedän kyllä, että nykyään se on yleistymässä, mutta sellaisissa häissä en ole itse ollut. Koomikko oli kuitenkin tosi hyvä ja nauroin kyllä makeasti. Varmasti on ihan kiinni esiintyjästäkin, että kuinka hyvin sopii hääteemaan. Ja tietysti paljon riippuu siitä, millaisia vieraat ovat. Suosittelen kyllä häitä suunnitteleville!

Taas on uusi hankinta tehty! Ostin turvakaukalon. Olin ajatellut, että tuollaista tärkeää turvajuttua en uskalla ostaa käytettynä. Nyt kuitenkin tuli työkaverin kanssa puheeksi ja hänen lapsensa myi omaansa. Luotan kyllä työkaverin sanaan tässä asiassa ja ostin sitten heidän turvakaukalonsa plus telakan. Olen tosi mielissäni, että pystyin sitten kuitenkin säästämään tässäkin asiassa 150 euroa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti