sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Saakelin mahanlääppijät!

Nyt sitten alkaa olla mitta täynnä! Vietimme eilen minun ja siskoni synttärikemuja ja tietysti tuli paljon kyselyjä miten raskausaikani on sujunut. Joku saattoi vähän mekkoni päältä kokeilla mahaa. En pidä siitä ollenkaan, mutta annoin asian olla. Sitten tuli kaikenhuippu. Söin keittiössä kakkua seisoviltani, koska vieraat veivät istumapaikat. Yksi vieraista (serkkuni) alkaa vaatia, että näytän mahaani. Minulla oli todellä löysä, kevyt mekko päällä ja siitä päältä näytin, että tällainen kumpu. Sitten kolme vierasta "hyökkää" kimppuuni ja he nostelevat mekkoani korviin ja minulla vatsat ja sukkikset vilkkuu ja he pällistelevät ja lääppivät. "Tehkää nyt tilaa, että määkin nään!" Olen kuitenkin sen verran kiltti ihminen, että en sitten saanut sanaa suustani. Sisällä kyllä kiehui ja kiehuu vieläkin.

Mikä helvetti siinä on, että se vatsa on yhtäkkiä koko suvun asia? Se olen ihan minä edelleen, eikä kukaan tule toisen läskimakkaroitakaan ihmettelemään paidan alta. Olen niin kypsä tähän lääppimiseen. Minullakin on joku henkilökohtainen tila, jonka haluan pitää! Prkl.

2 kommenttia:

  1. No huh huh. Aika törkeää meininkiä käydä toisen hameen alle. Tuossa vaiheessa vois itse kysyä, että millaiset pikkuhousut sulla itselläsi on, saanko kurkkasta tuonne hameen alle, kun oot niin kiinnostunut kurkimaan mun privaattipaikkoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt mua itteenikin ärsyttää, etten sanonu oikein kunnolla takasin. Jotenkin menin ihan lukkoon, kun en voi käsittää, että tullaan näin iholle. Itsellä ei ainakaan ole mitään haluja tuttujen vatsoja klähmiä, olivat raskaana tai ei.

      Poista