keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Jälleen yksi neuvola takana

Varattiin tosiaan viime viikolla neuvola tälle päivälle, kun oli vähän epäilyksenä, ettei vain napsahda raskausmyrkytys. Mulla turvotus kasvanut tosi paljon, paino noussu humisten, jalkoja särkenyt ja pissa oli siinä ja siinä, että oliko viime viikolla plussalla. Olo kuitenkin tosiaan helpotti jo viime viikon loppupuolella ja tänään neuvolassa kaikki oli hienosti.

Vauvan pää oli jo melkoisen alhaalla, kun terkkari sanoi, ettei sitä sieltä yritä enempää edes tunnustella, kun on siellä niin tukevasti. Erityisesti ei itsellä ole fiilistä, että vauva olisi laskeutunut tai että se painaisi millään keilapallofiiliksellä. Muutenkin tosiaan kaikki kunnossa, verenpaineet ja pissa ok ja sitten se huikein juttu: paino ei ollut noussut yhtään! Kyllä voin sanoa, että tulikin puputettua salaattia. Nyt olenkin palkinnut itseni suklaalla. :P Tosi fiksua siis... ;)

Koska terkkari on ensi viikon loppupuoliskon pois, varasimme jälleen viikon päähän ajan. Muuten se olisi mennyt jo sinne lasketun ajan jälkeen. Eipä minua tuolla neuvolassa ravaaminen haittaa, jotenkin se oikeastaan ihan kivasti rytmittääkin näitä päiviä. Tänään jouduin meneen pyörällä, kun olin unohtanut miehen hieronnan, josta hän sitten lähti suoraan töihin. Minulla ei siis ollut autoa. Terkkari oli aika kauhuissaan, että olin tullut pyörällä, mutta minulle se on ihan ok kulkuväline vielä. Käveleminen on paljon tuskaisempaa itselleni. Tai ei se nyt tuskaistakaan ole, mutta vaivalloisempaa ja mielettömästi hitaampaa.

Mutta HEI! Mun laskettu aika on ENSI VIIKOLLA! Se tuntuu aika hurjalta. Jos joku kysyy, niin vois sanoa, että mun laskettu aika on ens viikon sunnuntaina. :D Tajusin sen tänään. Aika hurjaa! Tosin, kuten mies sanoi: 8 päivää saisi mennä lasketun ajan yli! Sitten olis meidän Köntin optimaalisin aika tulla tähän maailmaan. Eilen kyllä pyllyä tungettiin nimen omaan ylöspäin tuolla vatsassa, joten ehkäpä pikkuinen kuunteli isin neuvoja. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti