torstai 29. tammikuuta 2015

Tieto lisää tuskaa!

Kyllä tieto lisää tuskaa!

Mulle laitettiin joulukuun alkupuolella hormonikierukka. Mulla ensimmäinen oire aiemmissa raskauksissa oli finnien ilmestyminen. Niitä on nyt jonkin verran pukannut. Sitten mulla on nyt 2 päivää ollut sellainen oksetusolo. Eilen oli hirveä nälkä ja varmaan jo viikon verran olen muutenkin jo ahminut kaikenlaista. Hirveä himo koko ajan kaikkeen. Ollaan miehen kanssa vitsailtu, että oon raaskaana. Mutta mullahan on kierukka!

Menin sitten googlettaan: hormonikierukka raskaus. Ai kauhistuksen kanahäkki millaisia keskusteluja sieltä avautui! Onhan se nyt ihan mielettömän epätodennäköistä, että olisin raskaana, mutta alkoi kyllä hirvittää. Mun on varmaan oman mielenrauhan takia pakko mennä ostaan raskaustesti. Siellä tosin moni sanoi, että kierukkaraskaudet menee yleensä nopeasti itsekseen kesken. Olenko siis tietämättäni valinnut ehkäisykeinon, jossa tulen raskaaksi, mutta kierukka ikään kuin abortoi raskauden? Aivan kamala ehkäisykeino, jos näin on. En ole mitenkään abortin vastustaja, mutta silti.

Tähän hetkeen ei todellakaan nyt mitään lapsia tarvittaisi lisää! Hui ja hyi. Silti, jos kaikki jumalat meille olis selkänsä kääntänyt ja niin olisi, niin edelleen se olisi kamalaa menettää tai tietoisesti luopua tekemällä abortti. Mene tässä nyt sitten nukkumaan ihan rennoin mielin. NOT!

2 kommenttia:

  1. Apuva, nyt saa jännäillä sitten oikeen urakalla! Ihan kauheeta kyllä jos kierukan ehkäsyteho perustuu tollaseen että se sitte abortoi vauvan jos raskaaks sattuu tulemaan 😧 eihän se omalle kropallekaan voi tehdä hyvää! Toivotaan että on vaan väärä häly ja hormonit heittää imetyksen takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä vaihtoehtoo mää tässä oon ihan todennäköisenä pitänyt, mutta aina sitä alkaa omassa päässään sit kaikkee kuvitteleen!

      Poista