tiistai 21. tammikuuta 2014

Voihan kuvotus

Tänään on ollut melkoinen kuvotuspäivä! Lähdin töistäkin kotiin, sillä mua ihan kirjaimellisesti kuvottaa jatkuvasti ja sellainen pala on kurkussa. Koko ajan tekee mieli syödä ja silti ei tee mieli mitään. Nakkeja jouduin antamaan koiralle, kun ei maistunutkaan. Normaalisti vetelen nakkeja ihan himooni. Ja mitä minä nyt himoitsen? No maksalaatikkoa! Sitä yhtä niistä asioista mitä en voi saada. Meillä olisi maanantaina ollut töissä maksalaatikkoa ja minä olin onneksi tietoinen siitä ja otin omat eväät. Se kuitenkin tuoksui NIIN hyvälle, kun jaoin sitä lapsille. Nyt se pyörii mun mielessäni.

Miehen kanssa syötiin riisiä ja kanaa ja kana alkoi mua kuvottamaan ja pelkkä ajatuskin nostattaa yrjöfiilikset. Tietysti sitten kun tulin kotiin jo ennen puoltapäivää, olen nukkunut paritkin päikkärit, eikä nyt väsytä... Selkää särkee, kun olen löhvännyt koko päivän. Äsken kävin taas pyörähtämässä jääkaapilla ja toteamassa, ettei siellä ole mitään meikäläiselle.

2 kommenttia:

  1. Olitko tänään ultrassa? Kuinka sujui? Voi että, kunpa kaikki olisi hyvin!

    VastaaPoista